Product Number: DS923+

Synology DS923+ 4-Bay Nas

ราคา 21,859 บาท
ราคา 22,459 บาท

DS923+ สามารถจัดการโหลดงานที่มีความต้องการสูงขึ้นและจำนวนผู้ใช้ที่มากกว่าระบบรุ่นก่อนได้ รับประสบการณ์ในการจัดอินเด็กซ์ไฟล์ใน Synology Drive การจัดระเบียนภาพถ่ายใน Photos และการถ่ายโอนไฟล์พร้อมกันที่เร็วขึ้น

CPU : AMD Ryzen R1600

RAM : 4 GB

รายละเอียดสินค้า

Model
DS923+         รับประกันสินค้าศูนย์ไทย 3 ปี
CPU
AMD Ryzen™ R1600 dual-core (4-thread), max. boost clock up to 3.1 GHz
Hardware encryption engine
AES-NI
Memory
4 GB DDR4 ECC SODIMM (expandable up to 32 GB)
Compatible drive types
•   4 x 3.5" or 2.5" SATA HDD/SSD (drives not included)

•   2 x M.2 2280 NVMe SSD (drives not included)

•   Synology only guarantees full functionality, reliability, and performance for Synology drives listed on the compatibility list6
Hot swappable drives
Yes
External ports
•   2 x USB 3.2 Gen 1 ports

•   1 x Expansion port (eSATA)
Form factor
Desktop
Size (HxWxD)
166 x 199 x 223 mm
Weight
2.24 kg
LAN ports
2 x 1GbE RJ-45
Wake on LAN/WAN
Yes
Network expansion
Supports E10G22-T1-Mini 10GbE RJ-45 Network Upgrade Module2
Scheduled power on/off
Yes
System fans
2 x (92 x 92 x 25 mm)
AC input power voltage
100 V to 240 V AC
Power frequency
50/60 Hz, single phase
Operating environment
•   Temperature: 0°C to 40°C (32°F to 104°F)

•   Relative humidity: 8% to 80% RH
Storage environment
•   Temperature: -20°C to 60°C (-5°F to 140°F)

•   Relative humidity: 5% to 95% RH
Maximum operating altitude
5,000 m (16,400 ft)
Networking protocols
SMB, AFP, NFS, FTP, WebDAV, CalDAV, iSCSI, Telnet, SSH, SNMP, and VPN (PPTP, OpenVPN™, L2TP)
File systems
•   Internal: Btrfs, ext4

•   External: Btrfs, ext4, ext3, FAT32, NTFS, HFS+, exFAT
Supported RAID types
Synology Hybrid RAID (SHR), Basic, JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6, and RAID 10
Storage management
•   Max. single volume size: 108 TB

•   Max. number of system snapshots: 65,53611

•   Max. number of internal volumes: 64
SSD cache
•   Read/write cache support

•   M.2 NVMe and 2.5" SATA SSD support
File sharing capabilities
•   Max. number of local user accounts: 2,048

•   Max. number of local groups: 256

•   Max. number of shared folders: 512

•   Max. number of concurrent SMB/NFS/AFP/FTP connections: 1,00012
Privileges
Windows®Access Control List (ACL) and application privileges
Directory services
Connects with Windows®AD/LDAP servers enabling domain users to login via SMB/NFS/AFP/FTP/File Station using their existing credentials
Virtualization
VMware vSphere®, Microsoft Hyper-V®, Citrix®, OpenStack, and Kubernetes
Security
Firewall, shared folder encryption, SMB encryption, FTP over SSL/TLS, SFTP, rsync over SSH, login auto block, Let’s Encrypt support, and HTTPS (customizable cipher suite)
Supported browsers
Google Chrome®, Firefox®, Microsoft Edge®, Safari®13 and later, and Safari (iOS 13.0 and later) on iPad, Chrome (Android™ 

11.0 and later) on tablets
Interface languages
English, Deutsch, Français, Italiano, Español, Dansk, Norsk, Svensk, Nederlands, Русский, Polski, Magyar, Português do Brasil, Português Europeu, Türkçe, Český,ภาษาไทย, 日本語, 한국어, 繁體中文, 简体中文  






Powered by Froala Editor

Powered by Froala Editor

Powered by Froala Editor

นโยบายการรับประกันสินค้า

1-7 วันแรก

บริษัทยินดีเปลี่ยนสินค้าให้ใหม่ ภายใน 7 วัน นับจากวันที่บนใบเสร็จ/ใบกำกับภาษี โดยมีเงื่อนไขดังนี้

1. สินค้าเสีย ทำงานผิดปกติ หรือไม่สามารถใช้งานได้ ที่เป็นความผิดพลาดจากการผลิตจากโรงงานเท่านั้น
2. สินค้า ต้องไม่มีรอยชำรุด แตก หัก บุบ ไหม้ และอื่นๆ

หลังจาก 7 วัน ถึง สิ่้นสุดระยะประกัน

ส่งเครมศูนย์บริการ ระยะเวลาในการเครมสินค้า ขึ้นอยู่กับสินค้า และ สถานการ์ณต่างๆภายในตลาด

**** บริษัทเป็นเพียงตัวแทนในการฝากเคลมไปยังศูนย์บริการเท่านั้น


บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ ไม่รับเปลี่ยนสินค้า หรือ เคลม สินค้าที่อยู่ในสภาพผิดเงื่อนไขดังต่อไปนี้..

1. สินค้าชำรุด ตกหล่น แตก หัก บุบ ไหม้ บิ่น งอ ร้าว อุปกรณ์บางส่วน หลุดหายไป

2. สินค้าที่ชำรุดเสียหายจากภัยธรรมชาติ (เช่น ไฟตก ฟ้าผ่า น้ำท่วม ไฟไหม้)

3. สินค้ามีสภาพที่เกิดจากการเก็บรักษาที่ไม่ถูกต้อง เช่น รอยคราบสนิม คราบน้ำ

4. สินค้าเสียหายจากการซ่อมแซมหรือดัดแปลงอย่างไม่ถูกต้อง

5. สินค้าที่ Sticker/Serial Number ฉีกขาด

6. สินค้าที่มีอาการเสีย เนื่องจากการใช้งานผิดประเภท

7. ไม่รับเปลี่ยนสินค้าที่เกิดจาก ความไม่พอใจ อุปกรณ์ไม่รองรับ เกิดจากความผิดพลาดในการติดตั้ง เป็นต้น

วิธีการส่งเคลม

ส่งเคลมด้วยตนเอง ที่ JET HIVE

สาขาฟอร์จูนทาวน์ : เลขที่ 7 อาคารศูนย์การค้า ฟอร์จูน ชั้น 3 ห้อง 3พี37 ถ.รัชดาภิเษก แขวงดินแดง เขตดินแดง กรุงเทพ 10400 โทร 089-2039966

สาขาปากเกร็ด : เลขที่ 50/7-8 หมู่ 9 ถนน ติวานนท์ ตำบลบางพูด อำเภอปากเกร็ด จังหวัดนนทบุรี 11120 โทร 089-2039955

ส่งเคลมที่ศูนย์ Service โดยตรง

ลูกค้าสามารถส่งเคลมด้วยตนเองได้ ณ ศูนย์บริการของผู้ผลิต

Powered by Froala Editor

สินค้าที่คุณอาจจะชอบ