Product Number: DS1823xs+

Synology DS1823xs+ 8-Bay Nas

ราคา 69,559 บาท

Synology DiskStation DS1823xs+ พื้นที่จัดเก็บข้อมูลขนาดใหญ่ที่ยืดหยุ่นสำหรับธุรกิจขนาดเล็กและขนาดกลาง

CPU : AMD Ryzen V1780B

RAM : 8 GB

รายละเอียดสินค้า


Model

DS1823xs+         รับประกันสินค้าศูนย์ไทย 5ปี

CPU
AMD Ryzen V1780B
Memory
8 GB DDR4 ECC SODIMM (expandable up to 32 GB)
Compatible drive types
•   8 x 3.5" Synology SATA HDD or 2.5" Synology SATA SSD (drives not included)
•   2 x Synology M.2 2280 NVMe SSD (drives not included)
•   Synology only guarantees full functionality, reliability, and performance for Synology drives listed on the compatibility list. The use of non-validated components may limit certain functionality and result in data loss and system instability10
Hot swappable drives
Yes
External ports
•   3 x USB 3.2 Gen 1 ports
•   2 x Expansion ports (eSATA)
Form factor
Desktop
Size (HxWxD)
166 x 343 x 243 mm
Weight
6.2 kg
LAN ports
•   1 x 1GbE RJ-45 (out-of-band management and data transfer)
•   2 x 1GbE RJ-45 (data transfer)
•   1 x 10GbE RJ-45
Wake on LAN/WAN
Yes (only on 1GbE ports)
PCIe expansion
•   1 x 8 width slot, Gen 3.0 x4 lanes
•   Supports network interface cards6
Scheduled power on/off
Yes
System fans
2 x (120 x 120 x 25 mm)
AC input power voltage
100 V to 240 V AC
Power frequency
50/60 Hz, single phase
Operating environment
•   Temperature: 0°C to 40°C (32°F to 104°F)
•   Relative humidity: 8% to 80% RH
Storage environment
•   Temperature: -20°C to 60°C (-5°F to 140°F)
•   Relative humidity: 5% to 95% RH
Maximum operating altitude
5,000 m (16,400 ft)
Networking protocols
SMB, AFP, NFS, FTP, WebDAV, CalDAV, iSCSI, Telnet, SSH, SNMP, and VPN (PPTP, OpenVPN™, L2TP)
File systems
•   Internal: Btrfs, ext4
•   External: Btrfs, ext4, ext3, FAT32, NTFS, HFS+, exFAT
Supported RAID types
Synology RAID F1, Basic, JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6, and RAID 10
Storage management
•   Max. single volume size: 108 TB/200 TB
•   Max. number of system snapshots: 65,53611
•   Max. number of internal volumes: 256
SSD cache5
•   Read/write cache support
•   M.2 NVMe and 2.5" SATA SSD support
Out-of-band (OOB) management
Power on, shutdown, force shutdown, force reboot, reset system, view DSM logs, monitor DSM logs, view OOB logs
File sharing capabilities
•   Max. number of local user accounts: 16,000
•   Max. number of local groups: 512
•   Max. number of shared folders: 512
•   Max. number of concurrent SMB/NFS/AFP/FTP connections: 2,000 (8,000 with RAM expansion)12
Privileges
Windows® Access Control List (ACL) and application privileges
Directory services
Connects with Windows® AD/LDAP servers enabling domain users to login via SMB/NFS/
AFP/FTP/File Station using their existing credentials
Virtualization
VMware® vSphere™, Microsoft® Hyper-V®, Citrix® XenServer™, OpenStack, and Kubernetes
Security
Firewall, shared folder encryption, SMB encryption, FTP over SSL/TLS, SFTP, rsync over 
SSH, login auto block, Let’s Encrypt support, and HTTPS (customizable cipher suite)
Supported browsers
Google Chrome®, Firefox®, Microsoft Edge®, Safari® 13 and later, and Safari (iOS 13.0 and later) on iPad, Chrome (Android™ 11.0 and later) on tablets
Interface languages
English, Deutsch, Français, Italiano, Español, Dansk, Norsk, Svensk, Nederlands, Русский, Polski, Magyar, Português do Brasil, Português Europeu, Türkçe, Český,ภาษาไทย,日本語, 한국어, 繁體中文, 简体中文



Powered by Froala Editor

Powered by Froala Editor

Powered by Froala Editor

นโยบายการรับประกันสินค้า

1-7 วันแรก

บริษัทยินดีเปลี่ยนสินค้าให้ใหม่ ภายใน 7 วัน นับจากวันที่บนใบเสร็จ/ใบกำกับภาษี โดยมีเงื่อนไขดังนี้

1. สินค้าเสีย ทำงานผิดปกติ หรือไม่สามารถใช้งานได้ ที่เป็นความผิดพลาดจากการผลิตจากโรงงานเท่านั้น
2. สินค้า ต้องไม่มีรอยชำรุด แตก หัก บุบ ไหม้ และอื่นๆ

หลังจาก 7 วัน ถึง สิ่้นสุดระยะประกัน

ส่งเครมศูนย์บริการ ระยะเวลาในการเครมสินค้า ขึ้นอยู่กับสินค้า และ สถานการ์ณต่างๆภายในตลาด

**** บริษัทเป็นเพียงตัวแทนในการฝากเคลมไปยังศูนย์บริการเท่านั้น


บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ ไม่รับเปลี่ยนสินค้า หรือ เคลม สินค้าที่อยู่ในสภาพผิดเงื่อนไขดังต่อไปนี้..

1. สินค้าชำรุด ตกหล่น แตก หัก บุบ ไหม้ บิ่น งอ ร้าว อุปกรณ์บางส่วน หลุดหายไป

2. สินค้าที่ชำรุดเสียหายจากภัยธรรมชาติ (เช่น ไฟตก ฟ้าผ่า น้ำท่วม ไฟไหม้)

3. สินค้ามีสภาพที่เกิดจากการเก็บรักษาที่ไม่ถูกต้อง เช่น รอยคราบสนิม คราบน้ำ

4. สินค้าเสียหายจากการซ่อมแซมหรือดัดแปลงอย่างไม่ถูกต้อง

5. สินค้าที่ Sticker/Serial Number ฉีกขาด

6. สินค้าที่มีอาการเสีย เนื่องจากการใช้งานผิดประเภท

7. ไม่รับเปลี่ยนสินค้าที่เกิดจาก ความไม่พอใจ อุปกรณ์ไม่รองรับ เกิดจากความผิดพลาดในการติดตั้ง เป็นต้น

วิธีการส่งเคลม

ส่งเคลมด้วยตนเอง ที่ JET HIVE

สาขาฟอร์จูนทาวน์ : เลขที่ 7 อาคารศูนย์การค้า ฟอร์จูน ชั้น 3 ห้อง 3พี37 ถ.รัชดาภิเษก แขวงดินแดง เขตดินแดง กรุงเทพ 10400 โทร 089-2039966

สาขาปากเกร็ด : เลขที่ 50/7-8 หมู่ 9 ถนน ติวานนท์ ตำบลบางพูด อำเภอปากเกร็ด จังหวัดนนทบุรี 11120 โทร 089-2039955

ส่งเคลมที่ศูนย์ Service โดยตรง

ลูกค้าสามารถส่งเคลมด้วยตนเองได้ ณ ศูนย์บริการของผู้ผลิต

Powered by Froala Editor

สินค้าที่คุณอาจจะชอบ